11 december 2023

kerst2023 overviewHet kerstconcert van 2023.

Iedereen die aan ons jaarlijkse concert heeft meegewerkt, hartelijk bedankt voor jullie inzet, en het publiek bedankt voor uw komst.

En nu nagenieten van een show met een grote diversietijd aan muzikaal entertainment. Wat hebben we kunnen genieten van de vertrouwde begeleiding op piano door Sielke Smeets en van onze dirigent en tevens tenor Huub van den Brand. Plus daarbij de verschillende gastoptredens van sopraan Astrid Darding-Berix, de vilolisten Karlien Opsteeg en Roland van Mil, Youri Schoens en de Jazzy noten van de Gypsy Boys. Het publiek heeft van elke bijdrage duidelijk genoten, zeker als we het applaus als graadmeter nemen.

Gepresenteerd, met een duidelijke uitleg over de gasten en de liederen, door Miriam van Es.

Wij begroeten u graag bij ons volgende concert. Houd Facebook en onze website in de gaten voor de juiste data.

kerstconcert panorama